Donationer

Støtteforeningen Hvidovre´s bestyrelse og bankoteam har d. 5. april 2024 været på en af de bedste ture man kan forestille sig, vi var nemlig på en "Donationstur", hvor vi besøgte flere steder hvor vi blev mødt af en masse mennesker.

Vi kan nævne følgende:

• Hvidovre Hospital, Børne- og Ungeaddelingen kr. 50.000 til deres videre arbejde med at gøre det "lidt sjovere"at være på hospitalet.
  • Hvidovre Hospital, Akutmodtagelsen kr. 50.000 der vil blive brugt til at indkøbe noget udstyr der kan gøre at ventetiden føles kortere for de børn og deres søskende der "besøger" Akutmodtagelsen.
  • Rollatorbanden kr. 10.000 til brug for at styrke relationer, sammenhold og kendskab mellem "Bandens" medlemmer.
  • Mødrehjælpen, Hvidovre afdeling kr. 15.000 til deres videre arbejde med at kunne tilbyde børn af trængte familier, mulighed for at kunne komme på miniferier, samt rigtig mange andre projekter.
  • Ældre sagen kr. 15.000 der bla. skal bruges til at hjælpe nogle medlemmer, til at kunne komme med på de udflugter/ture/miniferier de ellers ikke kunne komme med på.
  • Røde Kors Kvindeherberg i Hvidovre kr. 10.000 der påtænker at bruge donationen til at styrke handlekraft og fællesskab blandt beboerne igennem sy- og haveprojekter.
  • Tornehøjgård kr. 10.000, der vil bruge brugt til små aktiviteter for stedets beboere, der kan være med til at "lysne lidt op" i deres tilværelse.
  • IF32 Rope skipping, Glostrup afdeling kr. 10.000 der skal bruges til træningsweekender og intensiveret sommertræning op til EM
    Herunder lidt stemningsbilleder fra dagen
     Herunder billeder fra Hvidovre Hospital, Børne- og Ungeafdelingen

Herunder billeder fra Hvidovre Hospital , Akutmodtagelsen

Herunder billeder fra besøget hos Rollatorbanden

Herunder billeder fra besøget hos Mødrehjælpen og Ældre Sagen

Den 14. april 2024 var vi på besøg hos IF32 Rope Skipping

______________________________________________________________________________________________

Støtteforeningen Hvidovre, har i 2022  + 2023 doneret følgende:

• Børne- og ungeafdelingen på Hvidovre Hospital kr. 50.000 til et interaktivt gulv (2022)
  • Børneinstitutionen Hvidborg kr. 20.000, til airhockey- og bordfodbold (2022)
  • Plejehjemsbeboerne på Hvidovre kommunes plejecentre kr. 50.000, til valgfrit brug som aftales med beboerudvalgene på de enkelte centre (2023)
  • Hvidovre Nærradio kr. 68.692 (2022: 8.692 og 2023: 60.000)
  • Børne- og ungeafdelingen på Hvidovre Hospital kr. 50.000 til 3 nye sæt VR-briller inkl. software og tablet (2023)
  • Børneinstitutionen Hvidborg kr. 15.000, til Diskoteksfest, med røgkanoner og meget andet (2023)
  • Mødrehjælpen Hvidovre-Rødovre afdeling kr. 20.000 til flere ture / oplevelser med de familier de støtter i lokalforeningen, samt andre projekter (2023)
  • Ældre Sagen, Hvidovre afdeling  kr. 10.000, til glæde for ældre sårbare borgere i Hvidovre Kommune (2023)
  • IF32 Rope Skipping Team Glostrup kr. 10.000, til hjælp til deres videre arbejde med at udvikle deres medlemmers færdigheder (2023)

Stemningsbilleder fra overrækkelsen af beløbet til plejehjemsbeboerne i Hvidovre kommune

Donation på kr. 50.000 til Plejehjemsbeboerne på Hvidovre kommunes plejecentre.

Fra venstre Peter Willumsen (Formand), Anders Andresen (Borgmester), Mette Holck (Centerchef for Sundhed og ældre), Kim Knudsen (Plejehjemsleder), Ib Brøns (Bestyrelsesmedlem) og Lone Pedersen (Kasserer)

Donation på kr. 50.000 til Hvidovre Hospital, Børne- og Ungeafdelingen til VR-briller

Donation på kr. 15.000 til Børnecenter Hvidborg til en diskoteksfest

Donation på kr. 20.000 til Mødrehjælpen, Hvidovre-Rødovre lokalafdeling til forskellige projekter